Upphandlingsträff i Partille

Börjar
2025-04-01 | 07:30
Slutar
2025-04-01 | 09:00
Plats
Partille Herrgård, Carl Wilhelm Carlbergs allé 2, 433 33 Partille, Sverige | Sävedalens IF kansli
Kontaktperson
Uno Hallgren
uno.hallgren@araneus.se
+46704976059
Näringslivsenheten och Inköps-och upphandlingsenheten i Partille kommun bjuder in företagare till en upphandlingsträff. Syftet är att ge fler möjlighet att planera och lämna anbud till Partille kommun och andra offentliga beställare.
Träffen kommer att innehålla praktiska råd om var du hittar information om kommunens planerade upphandlingar, vägledning i hur du lämnar anbud, tips för ett effektivt anbudsförfarande samt en kort genomgång av Lagen om offentlig upphandling (LOU).
Agenda:
- Partille kommun hälsar välkommen och berättar kort om kommunen (5 min)
- Om offentlig upphandling (15 min)
- Upphandling i Partille kommun inklusive upphandlingsplanen 2025
- Frågestund och diskussion (45 min)
- Avslutning och summering (5 min)
Datum: 1 april
Tid: 07:30–09:00
Plats: Partille Herrgård, Carl Wilhelm Carlbergs allé 2, 433 33 Partille
Sista anmälningsdag 27 mars - ANMÄL DIG HÄR
Varmt välkommen!
Styrelsen Företagarna Partille
Arrangeras av
